BELÉPÉS

A Kihívás 2002 egy ismeretfejlesztő Internetes játék. Célja, hogy a játékosok minél több praktikus információt, érdekességet megtudjanak Magyarországról az Interneten keresztül. A kérdések között lesznek történelmi jellegű, irodalmi ismereteket igénylő, képzőművészeti, földrajzi témájú, információ gyűjtő és mérlegelő feladatok.

A játék a TeaM Labor - www.team-labor.ini.hu (ELTE, TTK, Informatika Szakmódszertani Csoport) Köménymag teamjének - komenymag.ini.hu munkája, akik lelkes 4. éves Informatikatanár szakos hallgatók.

A játékot általános iskolák felső tagozatosai és a hatosztályos gimnáziumok első 2 évfolyama számára szervezzük. A játékban 3-5 fős csapatok vehetnek részt.

A játék időtartama: 2002. február 18. - 2002. március 8 déli 12 óra (beadási határidő).

Kérjük, jelezzék részvételi szándékukat a jelent.kihivas@freemail.hu címen 2002. február 15.-ig. A regisztrációhoz a következő adatokra van szükségünk:

  • Csapatnév
  • Iskola neve, székhelye, címe
  • E-mail cím, a kapcsolattartáshoz
  • A kapcsolattartó tanár neve

Kérjük a mielőbbi jelentkezéseket, mivel maximum 50 csapatra van kapacitásunk!

A kérdéseket a játék weboldalán (www.kihivas.ini.hu) kapják a versenyzők , a válaszokat pedig e-mail üzenet formájában várjuk a megold.kihivas@freemail.hu címre. A játék során legfeljebb 3 alkalommal (egy-egy kérdéskörrel kapcsolatban) lehet segítséget kérni a játék készítőitől a segit.kihivas@freemail.hu címen.

Az eredményeket szintén a játék weboldalán fogjuk feltüntetni 2002. március 14.-én.

Milyen feladat vár itt Önre?

Szeretnénk segítségét kérni csapat(ok) toborzásában. A játék során pedig a helyi technikai segítségnyújtásban számítunk Önre. Természetesen szükséges, hogy a gyerekek ez alatt az időszak alatt hozzáférjenek az Internethez (e-mail és böngésző) és a szükséges alkalmazói programokhoz (pl. Word, Excel, PowerPoint). A játék alatt 17 kérdéskörre kell válaszolniuk, amelyeken a csapat tagjai párhuzamosan dolgozhatnak. A beküldött helyes és minél kreatívabb válaszok (egyszer lehet csak beküldeni) beérkezési időpontja alapján készül el a győztes csapatok listája. Ezen kívül kérnénk majd egy rövid kérdőív kitöltését, amely kutatásainkat és jövőbeni fejlesztéseinket segítené.

Köszönettel,

TeaM Labor     és      Köménymag team